Grand One -kilpailu oli Pivo-mobiililompakon voittokulkua

OP-Pohjolan digitaalinen irtiotto, Pivo-mobiililompakko, palkittiin eilen digitaalisen markkinointiviestinnän Grand One -kilpailussa. Suomalaisille tehty mobiililompakko Pivo voitti Grand One -kilpailussa Paras design- sekä Paras mobiilipalvelu -kategoriat ja sai kunniamaininnan Parhaasta kuluttajille suunnatusta palvelusta.

Grand One -tuomaristo perusteli palkintoja muun muassa sillä, että “Pivo raikastaa tutun konsernin ilmeen ja Pivon design on kaunista pikselin tarkkaa toteutusta, joka opettaa huomaamatta käyttäjää palvelun käytössä”.

“Ylpeä, onnellinen ja kiitollinen”, kommentoi kehityspäällikkö Kristian Luoma Pivon poppoon tuntemuksia heti palkintojen jaon jälkeen. “Kiitokset kaikille Pivon parissa puurtaneille ja loistaville yhteistyökumppaneillemme Nordkappille ja N2:lle. Erityiskiitos myös Pivon ahkerille käyttäjille. Kehitämme Pivoa jatkuvasti asiakkaidemme kommenttien perusteella ja se on selkeästi tuottanut tulosta. Siitä kertovat sekä palkinnot että sovelluskauppojen loistavat arvostelut Pivosta”, Luoma jatkaa.

“Kaiken kaikkiaan Pivo on osoittautunut todella tykätyksi ja käytetyksi palveluksi – Pivoa ahkerammin suomessa avataan puhelimessa vain Facebook ja Tinder. Tämä on kuitenkin meille vasta alkua, Pivo kehittyy jatkuvasti ja sillä on edessään valoisa tulevaisuus”, lupaa Hanna Äijälä OP-Pohjolan Uusista liiketoiminnoista.

Grand Oneen ilmoitettiin tänä vuonna 225 eri työtä. Grand One on suurin ja merkittävin digitaalisen markkinointiviestinnän töille tarkoitettu kilpailu. Kilpailu on järjestetty vuodesta 1997 alkaen. Kilpailusta vastaa RE: Media Oy.