Pivon asiakaspalvelu
Auki joka päivä
Bongasitko bugin? Haluatko antaa palautetta? Pivo ei toimi? Ota meihin yhteyttä!
Kuopiolais-oululainen asiakaspalvelumme on auki ma–pe klo 8–21 ja la–su klo 8–16. Arkipyhinä asiakaspalvelumme on suljettu.
Voit ottaa meihin yhteyttä, jos…
… Pivo ei toimi
Jos bongasit bugin tai vastaan tuli virheviesti, autamme selvittämään, mikä meni mönkään.
… kaipaat neuvoja Pivon käyttöön
Mietityttääkö jokin mobiilimaksamisesta? Kysy ja me vastaamme! Meiltä saat selkeät ohjeet Pivon käyttöön eri tilanteissa.
(Monia hyviä neuvoja löydät myös usein kysytyistä kysymyksistä.)
… haluat antaa palautetta
Kehitämme Pivoa jatkuvasti asiakkaidemme palautteiden perusteella. Kerro meille, mikä tekisi Pivosta entistäkin paremman!
Yhteystiedot
– Chat. Nopeimmin saat meihin yhteyden chatilla. Vastaamme yleensä alle minuutissa! Aloita chat sivun oikeasta alakulmasta.
– Some. Pivon asiakaspalvelu auttaa siellä, missä sinäkin olet. Ota meihin yhteyttä Facebookissa tai Twitterissä.
– Sähköposti. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@pivolompakko.fi.
– Puhelin. Voit myös soittaa meille +358 20 356 789 (lanka- ja matkapuhelinverkosta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Vinkki! Nopeuta asiasi ratkaisua ja laita Pivossa käyttämäsi puhelinnumero mukaan viestiisi.
Yhteystiedot
– Chat. Nopeimmin saat meihin yhteyden chatilla. Vastaamme yleensä alle minuutissa! Aloita chat sivun oikeasta alakulmasta.
– Some. Pivon asiakaspalvelu auttaa siellä, missä sinäkin olet. Ota meihin yhteyttä Facebookissa tai Twitterissä.
– Sähköposti. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@pivolompakko.fi.
– Puhelin. Voit myös soittaa meille +358 20 356 789 (lanka- ja matkapuhelinverkosta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Vinkki! Nopeuta asiasi ratkaisua ja laita Pivossa käyttämäsi puhelinnumero mukaan viestiisi.
Usein kysytyt kysymykset
Nämä asiat askarruttavat muita pivottajia juuri nyt
Mistä tiedän, onko lähettämäni raha mennyt perille?
Milloin lähettämäni raha on perillä?