Uutta Pivossa: uudistunut päänäkymä
Pivosta on julkaistu uusi versio (3.8.0), jonka myötä Pivon päänäkymä sai aivan uuden ilmeen.
”Päänäkymän uudistuksen tavoitteena oli saada Pivon toiminnallisuudet selkeämmäksi kokonaisuudeksi. Erityisesti suositut maksamisen ominaisuudet haluttiin nostaa keskiöön. Uudesta päänäkymästä saa yhdellä vilkaisulla hyvän kokonaiskuvan siitä, mihin Pivoa voi käyttää.” kertoo uudistuksessa mukana ollut designer Teemu Hakala.
Vaikka Pivon päänäkymä näyttää uudelta, Pivon ominaisuudet pysyvät entisellään: Pivolla voi edelleen siirtää rahaa puhelinnumeron perusteella, maksaa verkossa sekä käyttää palveluita. OP:n asiakkaat voivat myös edelleen tarkistaa saldonsa ja kulutustietonsa Pivosta ja käyttää Pivon lähimaksua Android-puhelimilla.
Klikkaa alta ja päivitä Pivosi nyt, niin saat uuden päänäkymän käyttöön:
Mikä Pivon päänäkymässä muuttui?
- Yleisilme on nyt raikkaampi, selkeämpi ja yksinkertaisempi. Asiat löytyvät helpommin ja Pivon käyttäminen on sujuvampaa.
- Maksun, maksupyynnön tai kulujen jaon aloittaminen on nyt sujuvampaa, kun niiden painikkeet muuttivat paremmalle paikalle. Painikkeiden alapuolella näet henkilöt, joiden kanssa teet useimmin maksuja. Voit siis aloittaa maksun tai pyynnön myös painamalla henkilöä.
- Päänäkymästä löydät nyt myös Viimeisimmät tapahtumat -listan, joka näyttää kymmenen viimeisintä Pivolla tekemääsi maksua. Kaikki Pivolla tekemäsi maksut löydät tutusta maksuhistoriasta, johon pääset listan alareunasta tai päänäkymän vasemman yläreunan ikonista.
- Voit nyt pyyhkäistä palvelut näkyviin tai pois näkyvistä, ja Pivo muistaa valintasi: seuraavalla kirjautumiskerralla palvelut ovat siinä asennossa, johon ne edellisellä kirjautumisella jätit.
- Omat tiedot, maksuvälineet ja asetukset löytyvät nyt ylhäältä keskeltä. QR-koodi muutti oikeaan yläreunaan. QR-koodia voit käyttää rahan lähettämiseen
Pivoa kehitetään koko ajan, ja päänäkymään tehtyjä parannuksia viedään myöhemmin myös muualle Pivoon.
”Haluamme tehdä kaikista Pivon ominaisuuksista mahdollisimman vaivattomia käyttää ja parantaa yleistä käyttökokemusta jatkuvasti.” Hakala jatkaa.
Mitä mieltä olet uudesta päänäkymästä? Lähetä palautteesi asiakaspalveluumme sivun alareunan chatin kautta!