Pivo ja Yonoton yhteistyöhön

Kansainvälisille markkinoille vauhdilla laajentuva digitaaliseen tilaamiseen ja maksamiseen erikoistuva Yonoton Oy sekä mobiilimaksamisen monipuolinen palvelu Pivo aloittavat yhteistyön. Yhteistyön tavoitteena on kehittää palveluja, joissa yhdistyvät nopea tilaus ja kätevä mobiilimaksaminen.

Yonottoman yrityksille brändätyissä mobiilipalveluissa tullaan tarjoamaan asiakkaille Pivoa uutena maksutapana muiden maksutapojen rinnalle. Maksusovellus Pivolla on jo yli 1,2 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää. Kaikki Pivon käyttäjät ovat vahvasti tunnistettuja jo käyttöönoton yhteydessä, ja siksi maksaminen Pivolla on kätevää, nopeaa ja turvallista. Luottokortin tietoja ei siis tarvitse syöttää maksuhetkellä, vaan maksu voidaan hyväksyä yhdellä pyyhkäisyllä.

Uusia mahdollisuuksia opiskelijatunnistautumisesta

Maksamisen helpottamisen lisäksi Pivossa olevaa digitaalista opiskelijakorttia tullaan hyödyntämään osana Yonoton-palveluita ravintoloissa opiskelijoiden tunnistautumiseen ja annettaviin alennuksiin. Pivon mobiiliopiskelijakortti on virallinen opiskelijakortti, jolla opiskelija voi todentaa opiskelijastatuksensa ja saada esimerkiksi tuetun opiskelijaruokailun. Pivon opiskelijakortti on käytössä jo 25 opiskelijajärjestöllä ympäri Suomen.

– Haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman monipuolisia ja nopeita maksutapoja. Useat asiakkaamme ovat toivoneet Pivoa maksutavaksi palveluihimme. Pivo tarjoaa myös mahdollisuutta opiskelijoiden tunnistautumiseen isossa määrässä Suomen korkeakouluja. Olemme innoissamme ja odotamme paljon alkaneelta yhteistyöltä, iloitsee Yonoton Oy:n toimitusjohtaja Teemu Karenius.

Yonottoman rakentamia yrityksille brändättyjä mobiilipalveluita käytetään pohjoismaissa lukuisilla eri sektoreilla ravintola- ja hotelliketjuista huvipuistoihin sekä massatapahtumiin. Yonottoman asiakkaisiin lukeutuvat muiden muassa ravintola-alan jättiläiset Sodexo ja NoHo Partners, jotka pyörittävät pelkästään Suomessa 400 ravintolaa.

Kulunut kevät muutti kuluttajakäyttäymistä

Kulunut kevät on muuttanut kuluttajien tapaa ostaa, tilata ja maksaa palveluita ehkä pysyvästi. Vaivaton ostotapahtuma on kontaktiton, turvallinen ja nopea. Yonottoman innovatiiviset palvelut vastaavat muuttuneeseen tilanteeseen tarjoamalla vaihtoehtoisia tilaamisen tapoja. Tällaisia ovat muun muassa ravintoloiden ja erilaisten tapahtumien itsepalvelukassat sekä -kioskit, take-away-palvelut, tuotteiden pöytiin, katsomoon tai kotiin toimitukset. Tällä tavoin autetaan asiakkaita tarjoamaan hygieenisiä ja käteviä ostokokemuksia. Pivo-yhteistyö antaa mahdollisuuden tarjota sekä turvallisen ja nopean mobiilimaksun, ja mahdollisuuden kehittää opiskelijatunnistamiseen perustuvia kokonaan uudenlaisia ratkaisuja yhteisille asiakkaille.

– On hienoa aloittaa yhteistyö Yonottoman kanssa. Pivoa käytetään yhä enemmän etäkaupassa ja sovelluksissa, ja yhdessä Yonottoman kanssa voimme tuoda Pivon helpot mobiilimaksut yhä useampaan asiakaskohtaamiseen, sanoo OP:n mobiilimaksamisesta vastaava liiketoimintapäällikkö Matti Rusila.

– Odotamme innolla yhdessä kehitettäviä opiskelijatunnistautumiseen liittyvä palveluita, joiden avulla voimme palvelella kokonaan uusia asiakassegmentteja uusin tavoin.

Myöhemmin tänä vuonna Pivo ja Yonoton tulevat kertomaan ensimmäisistä yhteisistä asiakkaista, joiden palveluissa nopea tilaaminen ja maksaminen ovat samassa paketissa.

Haluatko kuulla, millaisia ratkaisuja Pivo ja Yonoton voivat tarjota? Ota meihin yhteyttä.

Antamiasi tietoja käytetään ainoastaan yhteydenottopyyntöösi vastaamiseen.